Ik heb vragen omtrent  …

1. Mijn persoonlijke gegevens – mijn profiel

Inloggen

Klik rechtsboven op "Account". Geef je emailadres en wachtwoord in en klik op “Aanmelden”.

Problemen met inloggen

We helpen je graag met onderstaand stappenplan verder.

  1. Werkt je Internet (WIFI, …) vlot?
  2. Indien ja:  sluit alle openstaande vensters op jouw PC
  3. Wis alle Cookies + alle geschiedenis (’History’) op jouw browser
  4. Herstart je toestel
  5. Probeer opnieuw

Lukt het nog niet? Gelieve volgende info te mailen naar infonl@shedeals.be:

  1. Welke browser gebruik je? (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Apple Safari, Microsoft Edge, Opera Browser) https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_webbrowsers
  2. Welke versie van die browser gebruik je?
  3. Werk je nu op een vast toestel (PC) of een tablet of smartphone?
  4. Kom je op de website via het klikken op een link van de nieuwsbrief van Shedeals, of kom je op de site via de URL van Shedeals?
  5. Graag screenshot van het probleem of de foutmelding

Mijn gegevens aanpassen
  • Mijn e-mailadres aanpassen

Je kan je gegevens steeds zelf aanpassen. Klik bovenaan rechts op het icoontje met jouw naam. Klik op Bewerken. Kies voor Mijn account / Aanmeldgegevens. Hier kan je je emailadres aanpassen. Houd er rekening mee dat dit wordt aangepast voor je volledig account (dus ook voor andere websites / abonnementen van Roularta Media Group).

  • Mijn adres aanpassen

Je kan je gegevens steeds zelf aanpassen. Klik bovenaan rechts op het icoontje met jouw naam. Klik op Bewerken. Kies voor Mijn account / Persoonsgegevens. Hier kan je je adres aanpassen. Houd er rekening mee dat dit wordt aangepast voor je volledig account (dus ook voor andere websites / abonnementen van Roularta Media Group).

Wachtwoord
  • Mijn wachtwoord wijzigen

Je kan je wachtwoord steeds zelf aanpassen. Klik bovenaan rechts op het icoontje met jouw naam. Klik op Bewerken. Kies voor Mijn account / Aanmeldgegevens. Hier kan je je wachtwoord aanpassen. Houd er rekening mee dat dit wordt aangepast voor je volledig account (dus ook voor andere websites / abonnementen van Roularta Media Group).

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Klik rechtsboven op "Account". In het aanmeldscherm klik je op de link "Wachtwoord vergeten" die je vindt boven de knop "Aanmelden". Vul je e-mailadres in en klik op bevestigen.
Je ontvangt op dit e-mailadres een e-mail waarmee je jouw wachtwoord opnieuw kunt instellen.
Let op: de link in deze e-mail is slechts 24 uren geldig.

Nieuwsbrieven / deals
  • Ik wil nieuwsbrieven ontvangen

Je kan je nieuwsbrieven zelf beheren. Klik bovenaan rechts op het icoontje met jouw naam. Kies voor « Mijn Account ». Klik op Bewerken. Kies voor « Mijn voorkeuren ». Hier zie je een overzicht van alle mogelijke nieuwsbrieven van Roularta Media Group. Als je naar beneden scrolt, zie je ook de nieuwsbrieven van Shedeals staan. Hier kan je aanvinken welke je wenst. Vergeet niet om onderaan op « Bevestigen » te klikken.

  • Wijzig het type aanbiedingen dat ik per e-mail ontvang.

Je kan je nieuwsbrieven zelf beheren. Klik bovenaan rechts op het icoontje met jouw naam. Kies voor « Mijn Account ». Klik op Bewerken. Kies voor « Mijn voorkeuren ». Hier zie je een overzicht van alle mogelijke nieuwsbrieven van Roularta Media Group. Als je naar beneden scrolt, zie je ook de nieuwsbrieven van Shedeals staan. Hier kan je aanvinken welke je wenst of uitvinken welke je niet wenst. Vergeet niet om onderaan op « Bevestigen » te klikken.

  • Wijzig de frequentie van de aanbiedingen die ik per e-mail ontvang.

Je kan je nieuwsbrieven zelf beheren. Klik bovenaan rechts op het icoontje met jouw naam. Kies voor « Mijn Account ». Klik op Bewerken. Kies voor « Mijn voorkeuren ». Hier zie je een overzicht van alle mogelijke nieuwsbrieven van Roularta Media Group. Als je naar beneden scrolt, zie je ook de nieuwsbrieven van Shedeals staan. Hier kan je aanvinken welke je wenst of uitvinken welke je niet wenst. Vergeet niet om onderaan op « Bevestigen » te klikken.

  • Ik wil geen nieuwsbrief meer ontvangen.

Je kan je nieuwsbrieven zelf beheren. Klik bovenaan rechts op het icoontje met jouw naam. Kies voor « Mijn Account ». Klik op Bewerken. Kies voor « Mijn voorkeuren ». Hier zie je een overzicht van alle mogelijke nieuwsbrieven van Roularta Media Group. Als je naar beneden scrolt, zie je ook de nieuwsbrieven van Shedeals staan. Hier kan je de nieuwsbrieven die je niet meer wenst uitvinken. Vergeet niet om onderaan op « Bevestigen » te klikken.


2. Mijn bestelling

1. Product informatie 

Ik heb de bevestigingsmail niet ontvangen.

Het gebeurt vaak dat de bevestigingsmail in de spam terechtkomt. Check zeker ook even je spam map.

Je bestelling vind je ook terug via jouw Account.

Klik hiervoor bovenaan rechts op het icoontje met jouw naam.

Kies voor « Mijn bestellingen »

Als de bestelling volledig goed verlopen is, zal je deze hier terugvinden.

Waar vind ik mijn product ?

Je bestelling vind je ook terug via jouw Account.

Klik hiervoor bovenaan rechts op het icoontje met jouw naam.

Kies voor « Mijn bestellingen »

Als de bestelling volledig goed verlopen is, zal je deze hier terugvinden.

Contractuele garantie

Verkoop onderhevig aan contractuele garantie

Wanneer een verkoop een garantie geniet, vermelden de productfiches van de onderworpen artikelen deze informatie. Afhankelijk van hun typologie en de door de fabrikant of leverancier aangeboden garantievoorwaarden, kunnen bepaalde producten worden omgeruild in geval van storing. De garantievoorwaarden zijn gedefinieerd in onze algemene verkoopvoorwaarden die je hebt geaccepteerd voor dat je je aankoop deed. Naast de wettelijke garanties kan de fabrikant of de leverancier aanvullende garanties bieden die je terugvindt op de technische fiche van het product.

Deze garanties zijn contractueel en specifiek voor elke fabrikant en / of leverancier: ze zijn niet automatisch.

De garantieperiode komt overeen met die van onze leverancier. Het kan variëren afhankelijk van de verkoop en kan in geen geval worden verlengd. Mocht je een storing tegenkomen bij een product dat onder garantie valt, dan nodigen wij je uit om dit te melden via het contactformulier.

We zullen je vertellen wat je moet doen:

  • Door je de contactgegevens van een erkend centrum te geven,
  • Door contact op te nemen met de verkooppunten van de fabrikant (met je aankoopfactuur van Shedeals),
  • Door je te vragen het product terug te sturen naar de fabrikant of leverancier,
  • Door je te vragen het product aan ons te retourneren.

Je kan ook contact opnemen met onze klantenservice via e-mail op infonl@shedeals.be

Om je garantie te laten gelden, heb je de Shedeals-factuur nodig, beschikbaar in het gedeelte "Mijn bestellingen".

Verkoop niet onderworpen aan contractuele garantie

We nodigen je uit om de voorwaarden van het Shedeals-aanbod te raadplegen om op de hoogte te zijn van eventuele garantievoorwaarden. Als er geen informatie is over een contractuele garantie, betekent dit dat het betrokken product er niet aan onderworpen is.

We raden je aan om de goede werking en de conformiteit van de ontvangen producten te controleren, vanaf hun ontvangst, om te profiteren van een terugkeer binnen de termijnen vereist door de Code of Economic Law.


2. Levering

Levertijden verschillen afhankelijk van de verkoop. We bieden elke dag nieuwe aanbiedingen aan, die 7 dagen beschikbaar zijn online. Zodra deze aanbieding is afgesloten, bereiden we bestellingen voor op basis van het aantal artikelen dat je hebt besteld. Merk op dat de items die je op onze website vindt niet bij ons op voorraad zijn. Ze zijn op voorhand gereserveerd bij de merken, partners en distributeurs waarmee we samenwerken. Daarom wachten we tot de aanbieding offline gaat om de levering voor te bereiden. Deze manier van handelen stelt ons in staat je de best mogelijke korting aan te bieden. Je zal elders zelden goedkoper vinden!

  • De geschatte leverdatum staat altijd aangegeven op de dealpagina, zodat je van te voren weet wanneer je bestelling bezorgd wordt.
  • Je kan de datum van je levering ook vinden in je profiel, sectie mijn bestellingen.

 

Leveringszone

Jouw bestelling kan in heel België geleverd worden. Om logistieke redenen kunnen wij fysieke producten niet leveren in het buitenland, tickets wel.

Er zijn echter uitzonderingen volgens onze handelspartners voor Nederland en Frankrijk, indien dit het geval is, wordt dit vermeld in de voorwaarden van het aanbod.

Verzendingsmethode

Shedeals biedt verschillende transportmogelijkheden aan om kwaliteit en tijdige levering te garanderen. Afhankelijk van wat jou het beste uitkomt, per post (B-Post) of bij een afhaalpunt.

In bepaalde bijzondere gevallen door een gespecialiseerde transporteur.

Gespecialiseerde transporteur:

Sommige van onze partners leveren hun product rechtstreeks aan de klant. De leverdatum van je bestelling vind je in de voorwaarden van de aanbieding of in de rubriek "Mijn bestellingen".

Afhankelijk van de bedrijfsmodus van de gemachtigde vervoerder, word je per e-mail of telefoon gecontacteerd in geval van late levering.

Gespecialiseerde transporteur voor verse producten:

De levering van je bestelling vereist speciale leveringsvoorwaarden met respect voor de koelketen. Het wordt dus uitgevoerd door de partner / het merk zelf.

Bij afwezigheid wordt een afleverbericht in je brievenbus gedeponeerd: je zal dan een afspraak moeten maken voor een tweede bezoek of je pakket direct bij de dienst afhalen.

 Aangezien de producten bederfelijk zijn, is het mogelijk dat je bestelling niet opnieuw wordt geleverd en dat er geen restitutie plaatsvindt, in overeenstemming met de specifieke voorwaarden met betrekking tot de levering van verse producten. Om de deadline voor het afhalen van je pakket te achterhalen, nodigen wij je uit om te verwijzen naar de e-mail die je van de vervoerder zal ontvangen of de datum vermeldt in de voorwaarden van de aanbieding.

Indien er zich tijdens de levering een probleem voordoet, kan je ons een verzoek sturen naar infonl@shedeals.be.


Leveringskosten

Leverings- en voorbereidingskosten variëren afhankelijk van:

- het gewicht, volume, kwetsbaarheid van je bestelling,

-de vervoerder die verantwoordelijk is voor de bestelling: Shedeals, partner of gespecialiseerde vervoerder,

- de gekozen bezorgoptie.

Je kan de bezorgkosten die van toepassing zijn op je bestelling in je winkelmandje bekijken voordat je voor je bestelling betaalt.

Als je tijdens een verkoop een eerste winkelmandje wil voltooien die al is gevalideerd met producten van dezelfde verkoop, worden extra verzendkosten toegevoegd aan de eerder gefactureerde. Hun bedrag wordt aan je meegedeeld voordat de betaling voor je tweede mandje wordt bevestigd. Aan de andere kant kunnen de verzend- en logistieke voorbereidingskosten van twee afzonderlijke bestellingen in ieder geval niet worden gecombineerd.

Levertijd

Vanaf de offline actie van de shedelas-actie duurt het gemiddeld 7-14 dagen om je pakket thuis te ontvangen. De datum van levering vind je in je profiel. 

Na validatie van je bestelling kan je de periode met betrekking tot de bezorgdatum van je pakketten bekijken in de voorwaarden van de aanbieding of in de sectie "mijn bestellingen".

Zodra je bestelling is voorbereid door onze logistieke afdeling, wordt er automatisch een e-mail naar je verzonden. De levertijd van je pakket tot bij je thuis of bij je in de buurt varieert gemiddeld van 2 tot 5 dagen na vertrek van je pakket uit het magazijn van onze medewerkers. De levertijd is afhankelijk van de gekozen optie bij het plaatsen van de bestelling.

Hoe werkt het ?

Een gemiddelde vertraging van 3-4 werkweken wordt meestal waargenomen tussen het moment dat je een bestelling plaatst en het moment dat je pakket bij je thuis wordt ontvangen. Inderdaad, jouw bestelling wordt voorbereid zodra de shedeals-aanbieding is voltooid (actie van één tot twee weken). Je moet dan 7-14 dagen de tijd wachten om je pakket thuis te ontvangen.

Na validatie van je bestelling kan je de periode met betrekking tot de bezorgdatum van je pakketten bekijken in de voorwaarden van de aanbieding of in de sectie "mijn bestellingen".

Zodra je bestelling is voorbereid door onze logistieke afdeling, wordt er automatisch een e-mail naar je verzonden. De levertijd van je pakket tot bij je thuis of bij je in de buurt varieert gemiddeld van 2 tot 5 dagen na vertrek van je pakket uit het magazijn van onze medewerkers. De levertijd is afhankelijk van de gekozen optie bij het plaatsen van de bestelling.

Leveringsproblemen

Ondanks de mobilisatie van Shedeals en haar transportpartners, kunnen er bepaalde storingen optreden tijdens de levering van je pakket.

Om je een kwaliteitsservice te garanderen, doen wij er alles aan om de oorzaak van deze ongemakken te achterhalen.

  • Wat als ik geen toegang heb tot de tracking van mijn pakket?

Zodra jouw bestelling ons logistiek centrum verlaat, ontvang je automatisch een e-mail met alle informatie over je pakket.

En voor aanvullende informatie staat onze klantenservice tot je beschikking om al je vragen te beantwoorden. Om ons te bereiken, ga naar Help & Contact - Contactformulier

  • Wat gebeurt er als ik afwezig ben op de dag van levering?

Shedeals biedt verschillende transportmogelijkheden aan om kwaliteit en tijdige levering te garanderen. Afhankelijk van wat jou het beste uitkomt, per post (B-Post) of bij een afhaalpunt.

In bepaalde bijzondere gevallen door een gespecialiseerde transporteur.

Zodra je bestelling ons logistiek centrum verlaat, ontvang je automatisch een e-mail met alle informatie over je pakket.

Daar kan je je aan- of afwezigheid melden.

Bij afwezigheid kan je kiezen uit:

- het pakket bij de buren laten bezorgen (straal van minder dan 50m)

- het pakket laten bezorgen bij een afhaalpunt naar keuze

- het pakket op een veilige plaats laten afleveren (overloop, veranda, binnenplaats etc.).

  • Mijn brievenbus is niet groot genoeg om een pakket te ontvangen

Als je brievenbus niet toegankelijk is, wordt er een afleveringsbericht naar je verzonden en zo niet, dan ontvang je een e-mail met informatie over de bezorging van het pakket bij een afleverpunt, het postkantoor of de buren. We nodigen je daarom uit om de instructies in de e-mail te volgen om jouw pakket te ontvangen: neem je identiteitskaart en trackingnummer / pakketnummer (beschikbaar in het gedeelte 'Mijn bestellingen') mee om het te ontvangen.

  • Ik heb een beschadigd pakket ontvangen

Wat moet ik doen als ik een beschadigd pakket ontvang?

Als je na ontvangst van je bestelling merkt dat het pakket beschadigd is (kartonnen doos met zichtbare sporen van openen en / of bederf), moet je je bestelling weigeren. Pakketten die ons logistiek centrum verlaten, zijn immers altijd in perfecte staat door het gebruik van stevige dozen.

Als je je pakket weigert, nodigen wij je uit om ons hiervan op de hoogte te brengen via ons contactformulier of door ons te mailen op infonl@shedeals.be.

Wat moet ik doen als er tijdens mijn afwezigheid een beschadigd pakket wordt bezorgd?

Als het beschadigd pakket in je brievenbus werd achtergelaten of iemand van je huishouden het heeft ontvangen, wordt het pakket beschouwd als "geaccepteerd zoals het is".

Als je een mogelijke verdwijning of beschadiging opmerkt door je pakket te openen, kan je dit aangeven via ons contactformulier of door ons te mailen op infonl@shedeals.be.

  • Ik heb mijn bestelling maar gedeeltelijk ontvangen

Houd er rekening mee dat jouw bestelling in verschillende pakketten en op verschillende data kan worden verzonden. Dit is afhankelijk van de verzending door de partner zelf of de verzending via ons eigen logistiek centrum.

Als je je bestelling maar gedeeltelijk hebt ontvangen, nodigen wij je uit om de leveringstracering te raadplegen in het gedeelte "Mijn bestellingen". Als de verzending nog in behandeling is, zal je item dat je nog niet ontvangen hebt, bij de aanstaande zending horen.

Indien niet alle geselecteerde artikelen bij jou zijn afgeleverd, vergoeden wij de desbetreffende producten. Geef dit dan aan ons door te contacteren via ons contactformulier of per e-mail op infonl@shedeals.be.

  • Ik heb een defect of gebroken product ontvangen of mijn bestelling is niet conform met de aanbieding.

Indien je bij ontvangst van je pakket constateert dat de producten defect zijn of dat de inhoud van je pakket niet voldoet aan wat je hebt besteld, kan je ons een verzoek sturen via ons contactformulier of via het adres infonl@shedeals.be.


2. Betaling

Shedeals nodigt je uit om je aankopen met een gerust hart te doen door je bestellingen online te valideren, met een betaalkaart of met een Shedeals-voucher. Je kan betalen via Visa, Mastercard, Bancontact Mister Cash, KBC en Belfius.

 

Om veiligheidsredenen behandelen we je betalingsgegevens met de grootste zorg en slaan we geen betalingsgegevens op. Voor een risicovrije betaling heb je een digipass of kaartlezer nodig. Houd het dus bij de hand wanneer je je deal koopt.

Betaalvoorwaarden

Na het invoeren van je bankgegevens of het invoeren van de promotiecode voor je Shedeals-voucher, wordt er een uitwisseling tot stand gebracht tussen onze servers en die van onze betalingspartners. Als de betaling is geaccepteerd en je bestelling definitief is gevalideerd, ontvangt je een bevestigingsmail. Je bankrekening of voucher wordt dan uiterlijk de dag na je bestelling gedebiteerd. 

Is het mogelijk om verzendkosten in rekening te brengen of te betalen bij levering?

Shedeals organiseert tijdelijke verkopen namens partnermerken die vooraf een hoeveelheid producten definiëren die voor elke operatie moet worden aangeboden.

Het bevestigen van een bestelling houdt in dat deze onmiddellijk uit voorraad wordt genomen. We kunnen ons daarom niet permitteren een bestelling te blokkeren waarvan de betaling niet daadwerkelijk zou worden gevalideerd. Zodra de verkoop is gesloten, plaatsen we bij onze leverancier een bestelling van alle producten die zijn gereserveerd, om ze zo snel mogelijk naar je toe te sturen.

Hoe gebruik ik mijn vouchers?

Zodra je vouchers op je account zijn gepubliceerd, kan je ze van het bedrag van je bestellingen aftrekken. Je kan ervoor kiezen om je bestelling gedeeltelijk of volledig te betalen in de vorm van vouchers, afhankelijk van het aantal beschikbare vouchers.

Wanneer je je mand valideert, moet je de code vermelden die op je aankoopvoucher staat. Het bedrag van de geselecteerde vouchers wordt dan afgetrokken van het totale bedrag van je bestelling.

Voltooi vervolgens de betaling voor je bestelling door de betalingsmethode van je keuze te selecteren.

Houd er echter rekening mee dat als het totaal van de geselecteerde vouchers groter is dan het totale bedrag van je bestelling, het verschil niet aan je kan worden geretourneerd

Problemen met betrekking tot betalingsvalidatie

Ondanks de mobilisatie van Shedeals en de kwaliteit van onze bankinterface ontwikkeld door onze betalingspartners, kunnen er computerstoringen optreden bij het betalen van je aankopen.

Als je je betaling niet kunt bevestigen, kan je rechtstreeks contact opnemen met onze klantenservice via e-mail op infonl@shedeals.be, van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 16.00 uur.

Wat gebeurt er als mijn bank mijn betaling weigert?

Het kan zijn dat je bank geen spontane toestemming geeft door reserveringen te plaatsen op je betaling.

Het komt ook voor dat onze betalingspartners ons niet onmiddellijk op de hoogte stellen van de overeenkomst van je bank, zelfs als je saldo op krediet staat.

In beide gevallen wordt je bestelling automatisch geannuleerd. We raden je daarom aan contact op te nemen met je bank om op de hoogte te blijven van de methoden voor het accepteren van betaling via internet die zij aanbiedt. Afhankelijk van de reactie van je bank kan je vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen.

Wanneer en waar vind ik mijn factuur?

Je kan je factuur via je account raadplegen. Deze factuur wordt nooit toegevoegd aan je bestelling. Zo kan je veilig iets cadeau geven aan iemand. Er is geen risico dat de persoon de factuur ziet bij de opening van het pakje.

Al je facturen zijn zichtbaar in het gedeelte "Mijn bestellingen" en bevatten details van de artikelen die naar je zijn verzonden. Je facturen zijn alleen beschikbaar in pdf-formaat.


3. Retours & Terugbetaling

a) Voorwaarden voor het retourneren van een product (= Herroepingsrecht of niet-conform)

Shedeals heeft vereenvoudigde procedures ingevoerd om ervoor te zorgen dat je in alle rust kan winkelen en je  een product in de beste omstandigheden kan retourneren, met name:

  • Als jouw product niet bij je past en je van het herroepingsrecht gebruik wil maken door een retouraanvraag in te dienen.
  • Als jouw product niet overeenkomt met het product dat je hebt besteld.

We ondersteunen je graag tijdens het retourproces om een ​​eenvoudige en betrouwbare monitoring te garanderen.

Geretourneerde producten worden bij ontvangst in het magazijn door onze logistieke afdeling gecontroleerd. Voldoen zij aan de criteria voor vergoeding, dan wordt het verzoek tot terugbetaling gedaan.

Terugbetalingen worden gedaan via beveiligde betalingsplatforms die zijn ontwikkeld door onze bankpartners of door het sturen van een geldige waardebon op Shedeals.

 

b) Herroepingsrecht (het product past niet bij u) of retournering van een niet-conform product

In overeenstemming met artikel VI.47 van het Wetboek van economisch recht, als een deel van of heel je bestelling niet bij je past, of als het product dat je hebt ontvangen niet voldoet aan het product dat je daadwerkelijk hebt besteld, dan heeft de klant het recht om zich op de volgende manieren terug te trekken:

1. Herroepingstermijn

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop de klant, of een andere derde dan de vervoerder die door de klant is aangewezen, de goederen waarvoor de retourzending wordt aangevraagd, fysiek in bezit neemt.

Als het product na deze tijd wordt geretourneerd, kan onze klantenservice het pakket weigeren en naar jou terugsturen.

2. Geef aan dat je een product wil retourneren

Als de herroepingstermijn wordt gerespecteerd, surf dan binnen de 14 dagen na ontvangst van je pakket, naar het gedeelte "Help & Contact / Contactformulier / Retourformulier". Vermeld dan de bestelling die je wil retouren en het betreffende product en stuur dit ingevulde formulier naar onze klantenservice: infonl@shedeals.be. 

3. Retourkosten

Na de hierboven vermelde retourprocedure en na het doorgeven van je retouraanvraag bij de klantendienst zal je van de klantendienst het retouradres ontvangen waar je item naar toe moet gestuurd worden.

Je dient zelf het retourlabel aan te maken via de website van Bpost.

Je print het label uit, plakt dit aan de originele verpakking en je brengt je pakket binnen in het dichtstbijzijnde bpost punt.

4. Retourvoorwaarden

De klant moet de goederen zonder onnodige vertraging en in ieder geval binnen 14 dagen nadat de klant heeft gecommuniceerd, retourneren of retourneren aan Shedeals (of, in voorkomend geval, aan de persoon die bevoegd is om de goederen te accepteren). Shedeals besluit om het contract te herroepen. Deze termijn wordt geacht te zijn gerespecteerd als hij de goederen terugstuurt vóór het verstrijken van de termijn van veertien dagen. De klant draagt ​​de directe kosten van het terugzenden van de goederen.

Geretourneerde producten moeten intact en compleet zijn, in hun originele verpakking en, indien van toepassing, in de doos waarin de klant ze heeft ontvangen. Ze moeten worden verzonden naar het adres dat wordt vermeld op de retourbon en volgens de instructies. Indien je niet meer in de originele verpakking (merkdoos) en / of gebruiksaanwijzing zit, wordt het retourverzoek afgewezen.

De klant is verantwoordelijk voor de waardevermindering van de goederen als gevolg van andere manipulaties dan die nodig zijn om de aard, kenmerken en goede werking van deze goederen vast te stellen. Daarom, als de klant het herroepingsrecht nog steeds wenst uit te oefenen, zal hij de producten tijdens de herroepingstermijn niet gebruiken, zodat ze hun waarde niet verliezen en intact blijven. Als de kwaliteit van de producten verslechtert, als de geretourneerde producten onvolledig zijn en / of als de in dit artikel genoemde principes niet worden gerespecteerd, behoudt Shedeals zich formeel het recht voor om de geretourneerde artikelen te weigeren en / of om vergoeding te eisen voor eventuele waardeverlies

5. Terugbetalingsvoorwaarden

Het retourverzoek is een eerste vereiste voor de acceptatie en terugbetaling van geretourneerde producten, of het nu gaat om een ​​herroepingsrecht of het retourneren van niet-conforme producten. Op het moment van dit verzoek leggen we je de procedure uit die moet worden gevolgd om jouw producten te retourneren.

In geval van herroeping van het contract door de klant, kan Shedeals het geretourneerde product terugbetalen of omruilen. In het geval van een gewenste terugbetaling, zal Shedeals hem alle ontvangen betalingen vergoeden, exclusief bezorgkosten en in ieder geval binnen veertien dagen vanaf de dag waarop Shedeals in kennis is gesteld van het besluit om de overeenkomst te herroepen.

Shedeals vergoedt met hetzelfde betaalmiddel dat de klant heeft gebruikt voor de eerste transactie of via een herbruikbare voucher op Shedeals. Deze terugbetaling brengt in ieder geval geen kosten met zich mee voor de klant. Shedeals kan de terugbetaling uitstellen totdat zij de goederen heeft ontvangen of totdat de klant het bewijs van verzending van de goederen heeft geleverd, naargelang wat eerder is.

Zodra het geretourneerde pakket is geregistreerd in ons magazijn, worden er automatisch twee e-mails naar je verzonden:

  • De eerste informeert je over de aanvaarding van de retourzending.
  • De tweede informeert je over het verzoek tot terugbetaling.

Vervolgens wordt automatisch een teruggaveverzoek ingediend.

Als je jouw bestelling met een betaalkaart hebt betaald, is een periode van 3 tot 8 dagen nodig om de terugbetaling te laten gelden. Heb je een uitgestelde debetkaart of een creditcard, dan vindt deze vergoeding plaats aan het einde van de lopende maand.

6. Ongeldigheid van het herroepingsrecht

Overeenkomstig artikel VI.53 van het Wetboek van economisch recht kan de klant het herroepingsrecht niet uitoefenen voor:

  • de levering van goederen die snel kunnen bederven of vervallen;
  • de levering van goederen gemaakt volgens specificaties van de consument of duidelijk gepersonaliseerd;
  • dienstenovereenkomsten nadat de dienst volledig is uitgevoerd als de uitvoering is begonnen met de uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument, die ook erkent dat hij zijn herroepingsrecht verliest zodra de overeenkomst volledig is uitgevoerd door het bedrijf, voor dergelijke diensten, de klant, door zijn bestelling of de aankoop en aanvaarding van deze algemene voorwaarden, accepteert uitdrukkelijk dat de uitvoering van de dienst onmiddellijk na het sluiten van het contract (en dus gedurende de periode) zal worden gestart van intrekking 14 dagen na de dag van sluiting van het contract), en hij erkent dat hij zijn herroepingsrecht verliest zodra het contract volledig is uitgevoerd door de onderneming;
  • de levering van goederen of diensten waarvan de prijs afhankelijk is van schommelingen op de financiële markt buiten de controle van de onderneming en die zich waarschijnlijk zal voordoen tijdens de herroepingstermijn;
7. Retourformulier

Neem dan contact op met onze klantenservice via infonl@shedeals.be. Onze afdeling stuurt je het retourformulier om in te vullen.

-

c) Annulering van een bestelling en terugbetaling

Zolang de goederen zich nog niet in ons magazijn bevinden, kan je jouw bestelling annuleren door contact op te nemen met de klantendienst via het contactformulier

 

De datum van ontvangst van de goederen is zichtbaar op je ledenaccount onder "Mijn bestellingen". Zodra deze deadline is verstreken, kan je jouw bestelling ook niet meer annuleren. Let op: bij sommige verkopen is het mogelijk dat de voorbereiding en verzending van bestellingen plaatsvindt vóór de gecommuniceerde datum. Omdat de producten in behandeling zijn, kan de bestelling om logistieke redenen niet worden geannuleerd.

 

Voor reisreserveringen, in het geval van een annuleringsverzoek, nodigen we je uit om contact op te nemen met de klantenservice van de touroperator, die je de te volgen procedure zal vertellen. Wij informeren je dat je in de meeste gevallen wordt gevraagd om een ​​aangetekende brief met ontvangstbevestiging te sturen.

 

Als je voor je bestelling hebt betaald met een betaalkaart en jouw bankrekening is al gedebiteerd, wordt er een terugbetalingsverzoek ingediend in de dagen na je verzoek en wordt de terugbetaling van kracht tussen 3 en 8 dagen vanaf deze datum. Als je een uitgestelde debet- of creditcard hebt, vindt deze terugbetaling plaats aan het einde van de huidige maand.

 

Anders wordt er niet van je bankrekening afgeschreven.


4. Veiligheid

De veiligheid van onze Shedeals-site is een dagelijks taak van het Shedeals-team. Om onze klanten de nodige veiligheid te bieden met behoud van het gebruikelijke navigatiegemak, zijn er tegenwoordig verschillende hulpmiddelen aanwezig.

Bescherming van mijn persoonlijke gegevens

Ga voor meer informatie over het gebruik en de bescherming van jouw persoonlijke gegevens naar ons Privacy- en privacybeleid door HIER te klikken.

Betalingszekerheid

Om veiligheidsredenen behandelen we je betalingsgegevens met de grootste zorg en slaan we geen betalingsgegevens op. Voor een risicovrije betaling heb je een digipass of kaartlezer nodig. Houd het dus bij de hand wanneer je jouw aanbieding koopt.

Vertrouwelijke gegevens

Jouw wachtwoord en de verbindingslinks naar de Shedeals-site die in onze e-mails worden verzonden, zijn op eigen risico en zouden vertrouwelijk zijn.

E-mails, links en wachtwoorden van Shedeals mogen nooit aan andere mensen worden doorgegeven om het risico op identiteitsdiefstal te voorkomen.

Anti-virus

De infrastructuur van Shedeals is beschermd tegen virussen, maar de beveiliging van jouw computer en netwerk blijven jouw verantwoordelijkheid.

We raden je aan een up-to-date antivirusprogramma op je computer te hebben, om niemand toegang te geven tot het bekabelde of WiFi-thuisnetwerk en om te controleren of de communicatie met internet legitiem is.

Je kan ook een firewall op je computer installeren.

Misbruik/Fraude/ phishing

Als je een e-mail van Shedeals ontvangt die frauduleus lijkt, laat het ons dan weten door deze door te sturen naar: infonl@shedeals.be. Houd er rekening mee dat we samenwerken met de juiste autoriteiten om fraudeurs en identiteitsdieven te arresteren en te vervolgen.

Als je vermoedt dat je Shedeals-account is overgenomen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 16.00 uur via infonl@shedeals.be.

Neem in geval van fraude met je betaalkaart contact op met je bank.

Verbinding met onze site vanuit onze e-mails

Toegang tot Shedeals via nieuwsbrieven die naar jou zijn verzonden, is volledig veilig en garandeert de bescherming van jouw persoonlijke gegevens. Inderdaad, tijdens je eerste verbinding biedt onze site je de mogelijkheid om je gegevens te onthouden via een cookie.

Nadat je jouw gebruikelijke identificatiegegevens hebt ingevuld, hoef je alleen maar het vakje "Mijn identificatiegegevens onthouden" aan te vinken en op "valideren" te klikken zodat ze op jouw computer worden opgeslagen. Tijdens de volgende verbindingen leidt ons portaal je rechtstreeks naar de eerder opgeslagen parameters.


5. Andere vraag niet opgenomen in de FAQ

Neem dan contact op met onze klantendienst via het Contactformulier.


3. Shedeals

Lees hier meer over Shedeals.

Uw sessie is verlopen. Log opnieuw in.